Bugün 14 Mart 2015 Cumartesi. Babamı memlekete yolcu etmek üzere Ankara otobüs terminaline gelmiştim. (Fotoğraf giden yolcu katından çekilmiştir.) Hava günlük güneşlikti ve de sıcaktı. Bugün aynı zamanda 14 Mart Tıp Bayramı olduğu için de tüm sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramını kutlarım.

Babamı yolcu ettikten sonra metro ile Kızılay'a geçtim Kızılay'dan da yürüyerek Ulus'a geldim. Hava birden kapandı ve serinledi derken ardından yağmur yağmaya başladı. İkindi namazı vakti olduğu için Hacı Bayram Camine doğru yürüdüm. Buraya her çıktığım da Ankara kalesinin bir fotoğrafını çekerim. Daha sonra Hacı Bayram camine geçer burada da özellikle aşağıda gördüğünüz fotoğraf karelerini çekerim.  

Bu karelerden ilki yukarıda gördüğünüz fotoğraf karesidir. Bu fotoğraf karesinin verdiği en önemli mesaj bana göre bellidir. Ama herkes konuya vakıf olmadığı için bu fotoğraf karesindeki mesajı göremeyebilir. Konuyu bilenler yorumlarında açıklayabilirler. Zaten bu fotoğraf karesi ile ilgili blog sayfamın başlarında kısa bir yazı ile bir blog çalışması da yapmıştım. 

Bu fotoğraf karesinin anlatmak istediklerini de yine yorumsuz olarak sizlere bırakıyorum.
Bu fotoğraf karesi de bir üstteki fotoğraf karesinin devamı olup, Hacı Bayram Veli Hz.nin türbesinin giriş kapısı cephesinden bir karedir. Yarın 15 Mart 2015 Pazar günü ve tüm yurtta Yükseköğretime Geçiş Sınavı uygulanacaktır. Sınava girecek tüm öğrencilerimize başarılar dilerim. Cenab-ı Hakk, emeklerini zayi etmesin inşAllah!

Recep Altun