Merhabalar.

Gün geçmiyor ki, üzücü yeni bir haber duymayalım. İstanbul Çağlayan Adliyesinde görevli Cumhuriyet Savcısı Mehmet Selim Kiraz'ın DHKP-C'li teröristler tarafından öldürülmesinin savunulur bir yanı var mı Allah aşkına?.. Her insanın bir ölüm borcu vardır, ama bu savcı ölüm borcunu böyle mi ödemeliydi?.. Yazık değil mi?.. Bir başkasının vebali,  nasıl böyle masum insanlara yüklenip, canına kıyılabiliyor?..

Türkiye Cumhuriyeti bir hukuk devletidir. Ama güzelim ülkemizde hukuku bitirdiler. Suçlular cezasız kalırsa ve de herkes adaletin tecelli etmesi için hakkını kendisi aramak zorunda bırakılırsa, bu ülkede istikrar, barış ve huzur kalır mı?.. 

Bu tür illegal olaylar ve onların doğurduğu haksızlıklar  karşısında sessiz kalamıyorum. "Bana değmeyen yılan bin yaşasın" diyemiyorum. Ülkemizde adaleti bitiren ve bu tür olayların vuku bulmasına zemin hazırlayan yetkililere sesleniyorum.  Güzelim ülkemizde adaletin en kısa zamanda tesis edilmesi ve suçluların cezalandırılarak, mağdur insanların vicdanlarının rahatlatılmasını istiyorum.

DHKP-C,  ya da adı her ne olursa olsun yasa dışı illegal tüm örgütleri ve onların haksız ve illegal terör eylemlerini şiddetle ve esefle kınıyorum. 

Görevi başında şehit edilen masum savcı Mehmet Selim Kiraz'a Cenab-ı Hakk'tan rahmetiyle, merhametiyle muamele eylemesini, aile efradının acılarını hafifletmesini ve onlara sabr-ı cemil ihsan eylemesini niyaz ediyorum. 

İnşAllah,  bu son olur ve bundan böyle ülkemiz böyle bir acı daha yaşamaz!..

Selam ve dualarımla.