Benim izleyiciler eklentim çalışmıyor. Acaba sizinki çalışıyor mu? İzleyiciler eklentinizin çalışıp çalışmadığını hiç kontrol ettiniz mi? Benim izleyiciler eklentisine "Sabahattin" isimli bir kardeşimiz katılmış ve profil simgesini bırakmış. 278'nci üye arkadaşımın profil bilgilerini görmek için simgesini tıkladığım da izleyiciler eklentisi aşağıda görüntüsünü verdiğim şekle dönüşüyor, yani kişinin profil bilgilerini açmıyor.


Dolayısıyla ne eski üyelerin, ne de yeni üyelerin hiçbirinin profil bilgilerine ve blog sayfalarının "URL" adreslerine ulaşamıyorum. 

Sizden istirhamım, eğer sayfanızda "izleyiciler eklentisi"ni kullanıyorsanız, üyelerden birinin profil simge resmine tıklayın, tıkladığınız üyenin profil bilgilerine ulaşacak mısınız, yoksa sizin eklentiniz de benimki gibi bir şekle mi dönüşecek merak ediyorum doğrusu.