Merhabalar.

Takip ettiğim siteler arasında  Uzman Klavye  link adresinde karşılaştığım bir makale üzerine ben de bu yazımı, faydasını göreceğinize inandığım için sizlerle paylaşmak üzere kaleme aldım.
Söz konusu makalede; bloglarımızda kullandığımız 'jpg ve png' uzantılı fotoğrafların sıkıştırılmak suretiyle, hem bloglarımızın hızlı açılmasından, hem de yer kazancı sağladığından bahsedilmektedir. Arzu edenler yukarıdaki 'Uzman Klavye' linkine tıklayarak makalenin aslını oradan inceleyebilirler.
Bloglarımızın ara yüzlerinin sade ve güzel olmasının yanı sıra, hızlı açılması da benim önceliklerim arasındadır. Makalede bahsedilen fotoğrafları sıkıştıran bu siteye ulaştım ve bir fotoğraf sıkıştırma denemesi yaptım. Fotoğrafın kendi orijinal boyutlarına göre, görüntü kalitesini asla bozmadan mükemmel bir sıkıştırma yaptığına şahit oldum. Herhangi bir olumsuzluğunu görmediğim ve gerçekten yararlı bir uygulama olduğuna inandığım için sizlerle paylaşmaya karar verdim.

Yapacağınız işlem çok basit, site zaten Türkçe dilinde hizmet veriyor. Sıkıştıracağınız fotoğrafları sitenin ara yüzünde bulunan 'Yükleme' komutuna tıklayarak bilgisayarınıza geçiyorsunuz, açılan dosya penceresinden resimleri (bir ya da birden fazla) seçip, '' komutuna tıklıyorsunuz, proğram sıkıştırma işlemine başlıyor, sıkıştırma işlemi bitince ister tek tek, ister fotoğrafların tamamını 'Hepsini İndir' komutuyla tekrar bilgisayarınıza indiriyorsunuz. Ondan sonrasını zaten biliyorsunuz. 

Yukarıda örneği görülen kurt resminin orijinal ve sıkıştırılmış görüntüsünü ise Uzman Klavye'nin sitesinden aldım. Eğer siz de bu uygulamayı bir kere denemek isterseniz işte size sitenin link adresi: Resim Sıkıştırma Sitesi  Bir kere de olsa mutlaka denemenizi salık veriyor, sonuçtan memnun kalacağınıza inanıyorum. 

Selam ve dualarımla.