Fotoğraf Karesi İnternetten Alıntıdır.

Merhabalar Değerli Blogger Kardeşlerim.
Uzun zaman oldu, ne yeni bir şey paylaşabiliyorum, ne de bloggerlerin sayfalarını ziyaret edebiliyorum. Bu aralar biraz fazlaca koşturunca, hobilerime vakit bulamıyorum. Sadece merak edenler için yazıyorum; eşim de ben de ufak bir operasyon geçirdik ama, elhamdülillah  sağlığımız iyidir.
Zamanın "en değerli hazine" olduğunu, elimizden gittikten sonra tekrar kazanamayacağımızı biliriz. Ancak, zamanın değerini bilmek, onu ölçülü ve verimli kullanmakla olur. Bu da bizlerin planlı ve proğramlı olmamızı gerektirir. Günübirlik/plansız/proğramsız olayların akışına terk edilmiş bir hayat anlayışı, bizlere zamanla birlikte daha çok şeyler kaybettirir. Başta zaman olmak üzere kaybettiğimiz değerler için artık çok geçtir. Bu bağlamda zamanı israf etme gibi bir lüksümüz olamaz!.. 

Elbette bir gün bir ilham yakalarım, işte o zaman yeniden sizlerle birlikte olabilirim. Sizlerden ayrı kalmak emin olun beni üzüyor, müteessir oluyorum, ama şu an elimden de hiç bir şey gelmiyor. 

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun, en kısa zamanda tekrar görüşmek üzere hoşça kalın.