Sevgili büyüğüm ve blogger arkadaşım Sabahattin Hocam tarafından aşağıdaki dört soru ile mimlenmiş bulunmaktayım. Kendisine çok teşekkür ederim. Ben de bu mim kuralına uyarak bu sorulara karınca kaderince aşağıda cevap vermeye çalıştım. 

Bu arada MİM'i de merak ettim, araştırdım ve "işaretlemek, gözüne kestirmek, kara listeye almak" anlamında kullanıldığını da öğrenmiş oldum.

S.1- 2010 yılında mutlu olduğunuz şey nedir?
C.1. Ancak, sorumluluklarımı yerine getirdiğim zaman mutlu olabiliyorum. Sorumluluklarımın dışında 2010 yılında beni mutlu edecek herhangi bir olay yaşamadım.

S. 2- 2010 yılı sizin için nasıl bir yıldı?
C.2. 2010 yılı benim için çok kötü bir yıldı.

S. 3- 2011'e nasıl girmek istersiniz?
C.3. Acısıyla, tatlısıyla 2011'e girdik. Ama Aralık ayı içersinde iken, 2011 yılına sağlıklı, huzurlu ve mutlu girmek isterdim.

S. 4- 2010 yılında yapmayı isteyip yaptıklarınız ve yapamadıklarınız nelerdir?
C.4. 2010 yılında yapmayı isteyip te yaptıklarım olmadı, ama sade bir hayatın peşine düşüp sade bir hayat yaşamak istiyordum, malesef gerçekleştiremedim.   

Saygılarımla