Merhabalar.
Kolisini 7.00 TL.sına aldığım yumurtayı bir hafta sonra 12.00 TL.sına alınca, hemen üretici firmaya aşağıdaki mesajı elektronik posta hesabı üzerinden gönderdim.

"Merhabalar.
Yıllardır müşterinizim. Geçenlerde kolisini 7,00 TL.'sına aldığım yumurtayı bir hafta sonra 12,00 TL'sına alınca beynimden vurulmuşa döndüm. Biz orta direk vatandaşın beslenmesinin temel kaynağı olan yumurtanın birden böyle fiyat yükselişini hiç doğru, mantıklı, adaletli ve uygun görmüyorum. Tüm tüketicileriniz de aynı görüştedir.

İngiltere'de kasaplar, ete zam yaptıklarında hiç bir İngiliz vatandaşı kasaptan et almadı. Kasaplar bozulan etlerini çöpe dökmekle birlikte eti tekrar eski fiyatına çekmek zorunda kaldılar. Güya biz de milliyetçi bir milletiz ya!..

Satıcınız fiyat artışını; küçük ölçekli yumurta üreticilerin piyasadan çekildiği, Doların yükseldiği ve yumurtanın ihraç edildiği gibi sebeplere bağladı. Gerçekten ne derece doğrudur bilemiyorum. 

Siz yine de rahat olun, çünkü biz koyun gibi bir milletiz. Ufak tefek cılız tepki sesleri çıkarırız, ama yine de yumurtayı yemeye devam ederiz. 
Saygılarımla.
Recep Altun" 

İlgili firmanın yetkilisi ya da sahibi bilmiyorum ama, tepkime verilen cevab-i mesaj aşağıdadır.

"merhaba 
değerli müşterimiz
yumurtadaki  artan fiyatların firmamızla hiç bir ilgisi yoktur . aksine firmamız en ucuz fiyata satmaktadır .biz üretici bir firmayız  bir yıla yakın maliyetinin altında satış yapmaktayız bun dan haberdarmısınız  yurdumuzda ki çoğu yumurta üreticisi iflas etti tesisini kapattı . kısacası siz tepkiyi bize değil sizi ,bizi bu duruma  düşüren politikacılara gösterirseniz yerinde olur." 

Ben de bu mesaja karşılık aşağıdaki cevabı yazarak gönderdim.

Merhabalar ..... Bey.
Önce mesajıma cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Bizi bu duruma düşüren politikacılara her gün veryansın ediyoruz zaten. İş yumurtaya gelinceye kadar kapısı akşam olur. Yumurtayı üreten ve pazarlayan sizsiniz, bu fiyat artışındaki tepkimizi de hoş karşılamanız gerekir. Tüketici olduğumuzu unutmayın lütfen!
Saygılarımla.