Merhabalar.

Ne yazacağımı ve ne paylaşacağımı bilemez durumdayım. Yani kararsızım. Kararsızlık, en büyük zaman hırsızlığıdır. Öyle boş şeyler paylaşarak insanları oyalamak da zaman hırsızlığıdır. En azından hepimizin yararına ve ortak yanlarımız olan paylaşmaya değer konuları araştırıp bulup bunları paylaşmak istiyorum.  

Haksızlıklara başkaldırıp sürekli o tür paylaşımları sayfama taşıyarak insanların zaten iyi gitmeyen halet-i ruhiyelerini temelli karartmak da istemiyorum. İyi ve güzel şeyleri paylaşmayı ben de çok istiyorum. Ne kadar böyle iyi ve güzel şeyleri paylaşmaya arzulu ve istekli olsam da, elimi nereye atsam iyi gitmeyen bir şeyler elime dolanıveriyor ve kendimi bunun etkisinden kurtaramıyorum.

Ben de ülkemin,  dünyanın en mutlu insanlarının yaşadığı bir ülke olmasını istiyorum. Ama gerçeklere ve yaşananlara bakınca elim ayağım soğuyor, kahroluyorum. Vatanıma ve milletime hizmet etmekten zevk alan ve bundan mutlu olan bir insan olarak, karşılaştığım iyi gitmeyen ve acı olaylar karşısında her şeyden soğuyorum.  Ama her şeye rağmen umudumu da yitirmiş değilim. Millet olarak şimdilik bir yokuş çıktığımızı farz edip, elbette bu yokuşun mutlaka bir de inişi olacağı umudumu muhafaza etmek için elimden geleni yapıyorum. Bu konuda ne kadar başarılı olabilirim, bunu da yine ancak zaman gösterecek. 

Selam ve saygılarımla.