Gönlü engin, yüreği güzel blogger kardeşimiz Banu; umudunu asla kaybetmemiş, sevgi dolu yüreğinin çırpınışlarını şiir kitabındaki dizelerine öyle güzel ve içten aktarmış ki, bu güzel çalışmasından dolayı kendisini tebrik ederim. Bu değerli ve anlamlı şiir kitabını bizimle paylaştığı için kendisine ayrıca çok teşekkür eder, müsaadeleri ile kitabındaki "BEN" isimli şiirindeki çırpınışlarının kanat sesleriniı sizlerle paylaşmak isterim.

BEN

Dallarına konan kuşun BEN
Yapraklarını dans ettiren meltemin BEN
Gövdeni sımsıkı saran sarmaşığın BEN
Seni terleten sıcaklığın BEN
Damla damla seni öpen yağmurun BEN
Dallarını süsleyen KARIN BEN
Ben olmak istiyorum
Hepsi ben hepsi ben ben...
Çınarım beni görürse
Çınarım izin verirse
Çınarım beni isterse olur
Yoksa benim istemem
İstemede kalır...

Haziran 2007
Banu Altun