Daha Net Görmek İstiyorsanız Üzerine Tıklayın!

Merhabalar,
Uzun zamandır Blogger'in "izleyiciler" eklentisine blogger ziyaretçileri tarafından bırakılan profil resmi ve içerdiği bilgiler üzerine bir konuyu ele almak istiyordum. En son izleyiciler eklentime "Ayla Çetin" imzalı bırakılan profil izleyicinin noksan bilgileri bana bu fırsatı vermiş oldu.

"Değirmenden Mektup Var" blog sayfamda bulunan "izleyiciler" eklentime "Ayla Çetin" imzalı bir izleyici profili eklenmiştir. Ben de kendisine teşekkür etmek ve nezaketen blog sayfasını da ziyaret etmek amacıyla profil resmine tıkladığımda karşıma çıkan ekran penceresini aynen yukarıya taşıdım.  Değerli arkadaşım kendisine ulaşabileceğimiz bağlantı adresini profiline eklemediği için ona ulaşamadığım gibi, e_mail adresine de ulaşmak mümkün değildi.

Kısacası adı geçen arkadaşıma ziyareti için teşekkür edemedim. Belki arkadaşım da şöyle düşünüyor olabilir: "Blog sayfasını ziyaret ettim ve izleyiciler eklentisine profil bilgimi bıraktığım halde, nezaketen de olsa bana geri dönmedi" diyecek!

Dönmesine döneceğim ama nasıl? Üyesi olduğu tüm blog sayfalarını tek tek dolaştım ki, bir yorumu ile karşılaşırsam oradaki link adresine tıklayarak ona ulaşabilir miyim diye, ama malesef herhangi bir yorumu ile de karşılaşamadım.

Oysa, izleyici bloggerler tarafından tüm yapılması gereken: kumanda panelinden  profili düzenle komut sekmesine tıklayarak kullanıcı profilini düzenle penceresinden  profilinde gösterilecek blogları seçin komut sekmesine tıklayarak listeden blog sayfasının ismini seçip kaydet butonuna basmak!

Bu konuda tecrübesi olan, ya da alternatif bir çözüm yolu bilen varsa,  bu blog nezdinde yorum yazmak suretiyle paylaşırlarsa memnun olurum.
Saygılarımla

Recep Altun

NOT: Olay çözülmüştür. 

Profil bilgilerinde "Bağlantılar" linki bulunmayan arkadaşlarımın, herhangi bir yerdeki İzleyiciler eklentisindeki profil resimlerine tıklasınlar ve ekranda yer alan profil bilgileri penceresinde profil resmi altında yer alan bağlantı ekle linkine tıklayarak, (eğer bu link görülmüyorsa, sağ üst köşede yer alan ayarlar komut sekmesine tıklayarak bu linkin çıkmasını sağlasınlar) açılan pencerede yer alan URL adresleri ile blog sayfalarına verdikleri isimleri ilgili metin kutularına girsinler ve (Bitti) komut sekmesini tıklayarak onaylasınlar. Bu kadar!..

Aynı yolu uyguluyarak profilinizde görülmesini istediğiniz resimlerinizi de, değiştiğinde blog adreslerinizi de buradan yenileyebiliyorsunuz.