Bir Müddet


Merhabalar Sevgili Blogger Kardeşlerim.

Ev değiştirme nedeniyle bir müddet sizlerden uzak kalacağım. Elimde olmayan bu mazeretimden dolayı affınızı istirham ediyorum.

Sizlerle birlikte okumak, yazmak ve paylaşmak çok güzeldi. İlk fırsatta yeniden klavyemin başında sizlerle birlikte olacağım günü iple çekeceğim.

En kısa zamanda görüşmek dileğim ile birlikte sizlere sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir yaşam dilerim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Recep Altun

Yorum Gönder

32 Yorumlar

  1. Merhaba,
    Yeni evinizde huzur içinde güle güle oturunuz.
    Güzel ve yararlı yazılarınıza kısa zamanda başlamanız umuduyla hayırlı günler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Hakkınızda hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil
  3. Rabbim kolaylıklar versin yeni eviniz de mutluluk ve sağlıkla oturmaları nasip etsin yüce yaradanım.En güzele emanet olun.

    YanıtlaSil
  4. hayırlı günler kolay gelsin eşinize ve size:)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı uğurlu olsun.
    Kolay gelsin.
    Epeyidir blog lardan uzak olduğum için nereye gittiğinizi bilmiyorum, yakına mı geliyorsunuz.
    Nazik başsağlığı dileğiniz içinde size ve ailenize çok ama çok teşekkür ederim.

    Dost anne

    YanıtlaSil
  6. Kolaylıklar dilerim yeni evinizde sağlıklı mutlu yaşayın can dost

    YanıtlaSil
  7. Aaa Recep bey Allah kolaylık versin taşınmak zor iş ama zevkli de . Hani derler ya tebdil-i mekanda ferahlık var diye.. Güle güle oturun. Sağlıkla sıhhatle.. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  8. Yeni eviniz hayırlı olsun Recep Bey. Sağlıklı, huzurlu mutlu yaşayın...
    Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar, Hoş Geldiniz.

    Eskiden olduğu gibi her birinizin yorumuna ayrı ayrı cevap vermek isterdim. Ama ne lakin henüz internet bağlantım yoktur. Şu anda bir ofisten bu cevab-i yorumu yazıyorum.

    Her birinize ayrı ayrı merhaba ve hoş geldiniz diyorum. Ziyaret ve değerli yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum.

    En kısa zamanda yine bloglarda görüşmek dileğimle birlikte selam ve dualarımı iletir, sizleri en Güzel'e emanet ediyorum.

    Hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Recep Bey,

    "Bir Müddet" yazmaya ara vermişsiniz, kolay gelsin... Takip ettiklerim bloglar listesinde sayfanızı göremiyorum.. Bunu yeni fark ettim.. Sizin ve benim izleyici listesinde görünmeme rağmen... Belki geçici bir aksaklık... Bakacağım, Saygılarımla, .

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar Tülay Öğretmenim, Hoş Geldiniz.

    Henüz internetim yok. Şu anda Bir fırsatını bularak blog sayfama girmiş bulunuyorum. Bahsettiğiniz husus geçici olabilir. Sınırlı imkanım arasında söz konusu aksaklığı inceleyemedim.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  12. Hocam nasılsınız :) Dilerim yeni eviniz hayırlı, uğurlu olsun. Sağlıkla oturun inşallah.

    Yeni yazılarınızı bekliyorum. Sizi okumak her zaman çok güzel.

    Siz de Allah'a emanet olun inşallah. Selamlar. Saygılar.

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar Ahu Kardeşim, Hoş Geldiniz.
    Blog sayfama yaptığınız ziyarete ve değerli yorumunuza çok teşekkür ederim.

    Ben aslında evimi satıp, ev almakla hiç iyi bir şey yapmadım. Ama ne yapalım, olan oldu bir kere. Şu anda henüz internet konusunu çözümleyemedim. İnşAllah en kısa zamanda yeniden paylaşmaya başlarım.

    Hayırlı ve güzel dilek ve dualarınız için çok ama çok teşekkür ederim.

    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun. En kısa zamanda paylaşımlarda buluşmak üzere hoşçakalın.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba Recep Bey. Yeni evinizde güle güle oturun inşallah. Allah kolaylıklar versin. Güzel paylaşımlarda buluşmak ümidiyle. Sevgi ve saygılar,

    YanıtlaSil
  15. Allah huzur içinde oturmak nasip etsin. Allaha emanet olun. Saygılar Recep Bey

    YanıtlaSil
  16. Recep bey ziyaretiniz ve yorumlariniz icin cok tesekkür ederim! Tasinma isi zordur ama en zoru insanin kendi evini satip baska bir evi evi kabul etmesidir,alistiginizi umuyorum,zamanlar insan hersey alisiyor,saygilarimla efendim,sizlere kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Recep Altun bey,öncelikle teşekkür ederim, nazik ziyaretiniz için.Sağlığım ,çok şükür iyi ancak kendimi toparlayıp bişeyler paylaşmak içimden gelmiyor uzun zamandır,sadece kısaca göz atıp çıkıyorum.Son zamanlardada işlerimin yoğunluğuna kapılmış durumdayım. Sizinde yeni eviniz hayırlı olsun, sağlık ve afiyetle oturmanızı dilerim. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  18. Recep Bey Merak ettim sizi işlerinizi kolayladığınızı umarım ve her şey yolundadır İnşaAllah Rabbimin izni ile hayırlı geceler diliyorum.

    YanıtlaSil
  19. Güle güle oturun yeni evinizde. ayrıca hayırlı bayramlar dilemek için gelmiştim. Selamlar.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Recep Bey mutlu, huzurlu, sağlıklı nice bayramlar geçirmeniz dileğiyle, hayırlı bayramlar..
    Saygılarımla..

    YanıtlaSil
  21. Hayırlı Bayramlar, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. Sanırım daha bitmedi telaşınız kolay gelsin

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar.
    Bir fırsatını buldum ve değerli yorumlarınızı onayladım. Çok teşekkür ederim. En kısa zamanda görüşmek dileğimle birlikte selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
  24. Hayırlı akşamlar naptınız iyisiniz yerleştiriniz.

    YanıtlaSil
  25. Merhabalar Bir Kase Lezzet, Hoş Geldiniz.
    Blog sayfama yaptığınız ziyarete ve değerli yorumunuza çok teşekkür ederim. Evet yeni evime yerleştim. Ancak henüz internetim yok. Tanıdık esnaf arkadaşlarımı ziyaret esnasında blog sayfama göz atıyor ve yazılmış yorumları okuyup cevap yazabiliyorum. Arkadaşlarımın paylaşımlarına göz atamıyorum. Ama inşAllah en kısa zamanda bir çözüm bulup, yeniden sizlerle birlikte blog sayfalarında olmak en büyük arzumdur.

    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  26. Yeni eviniz hayirli ugurlu olsun!

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar Sulemmutfak, Hoş Geldiniz.
    Ziyaretiniz ve temenni içeren yorumunuz için çok teşekkür ederim. Daha iyisi, güzeli sizlerin olsun efendim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  28. Recep bey arada gelip bakıyorum paylaşımınız var mı diye ama yok görünce üzülüyorum..Umarım en kısa zaman da klavyenizi artık lütfen kullanmanızı rica etsem değerli paylaşımlarınızı ve bilgilerinizi bizlerle paylaşsanız diyorum.Umarım haddimi aşmamışımdır.Hayırlı geceler diliyorum.

    YanıtlaSil
  29. Merhabalar Vişnap Macide.
    Ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Sağolun ve varolun. Bu aralar sayfamda olamayacağım için lütfen yorulmayın, zira ben daha uzun süre bloglarda olamayacağım. Fırsatını bulduğum zaman sizi blog sayfanızda ziyaret ediyor ve değerli paylaşımlarınıza yorum yazıyorum. Blog sayfama döndüğüm de sizi haberdar ederim. İlgi ve alakanıza çok teşekkür ederim. Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  30. Recep bey çok teşekkür ederim beni aydınlatan cevabınız için bekliyor olacağız bizler sizin tekrardan yoğun olarak paylaşacağınız yazılarınızı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Vişnap Macide, Hoş Geldiniz.

      Blog sayfama yaptığınız ziyarete ve değerli yorumunuza çok teşekkür ederim.

      İnşAllah en kısa zamanda internet bağlantım olur, ben de sizi haberdar ederim.

      Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

      Sil

*YORUMLARINIZ HEMEN YAYINLANIR*