2019 yılı Haziran ayında Türk Telekom internet aboneliğimi, Ankara'dan  memleketime (Kaman) naklettirdim. Altı ay kadar Kaman'da kaldıktan sonra, tekrar Kasım ayında Ankara'ya geldim ve internet aboneliğimin bu sefer de Kaman'dan Ankara'ya nakil isteğinde bulundum.
 
Türk Telekom, altyapı yetersizliği sebebiyle naklimi gerçekleştiremedi. İki yıl taahhütlü internet aboneliğimin tek taraflı iptal talebim üzerine hiç bir ceza-i işleme tabi olmadan Türk Telekom tarafından aboneliğim iptal edildi. 

Bütçeme uygun bir internet hizmeti sağlayacak kurum buluyorum, altyapı yetersizliği nedeniyle internet aboneliği tesis edilemiyor. Altyapı sorunu olmayan internet hizmeti veren firmaların da fiyatları çok yüksek olduğu için ben alamıyorum. Sizin anlayacağınız Kasım 2019 ayından bu tarafa sabit ev internet bağlantım yok. Ben de artık başka türlü bir çözüm yolu buldum ve GSM hattı üzerinden küçük internet paketleri satın alarak acil internet ihtiyaçlarımı karşılıyorum.

Bu nedenle Uzun bir süre blog sayfamda paylaşma yapamadığım gibi, Blogger arkadaşlarımın da paylaşımlarını takip edemedim. İnşAllah en kısa zamanda altyapı sorunu olmayan bana uygun bir ev internet aboneliği hizmeti veren platform bulurum da blog paylaşımlarıma ve takiplerime devam edebilirim. Bu arada blogsuz geçen zaman içinde paylaşmaya değer güzel şeyler yaşamakla birlikte elbette kötü şeyler de yaşadım.

Tüm dünyayı kırmızı alarm seviyesine geçiren Covid-19 can almaya devam ederken bizler de virüsten korunmak için evlerimize kapanmak zorunda kaldık. Ben zaten yaşım (65) itibariyle risk grubundayım. Uzmanlar, önümüzdeki iki haftanın çok kritik olduğunu söylüyorlar. Bizler de Bilim Kurulunun ve Hükumetin aldığı kararlara uyuyoruz. İnşAllah en kısa zamanda bu virüs felaketinden de kurtulur, bir an önce eski sağlıklı günlerimize döneriz.

Selam ve dualarımla birlikte sağlıklı günler dilerim.