Belki de duyduğunuz bir konudur, ancak paylaşılmasında fayda mülahaza ettiğim için paylaşmaya karar verdim. Kendini "bilinçaltı ve kuantum uzmanı" olarak tanıtan, lüks restoranlarda seminerler veren, piyasaya değeri bir buçuk milyon liralık son model bir lüks araba ile arzıendam eden Eylem Amine Altunkaynak'ın videoları sosyal medyayı sallamaya devam ediyor. Bu sözde uzmanın psikoloji ya da psikiyatri alanında hiçbir eğitimi olmamasına rağmen tek bir semineri 57 bin lira. Akademisinde 8 bin 250 liraya kuantum eğitimi veriyor, miraç hakikati ile 7 bin 250 liraya bilinçaltı temizliyor. Uzman hocalar "Daha ne üçkağıtçılıklar göreceğiz acaba?" diyerek, "kuantum ve bilinçaltı temizleme" diye bir şeyin olmadığını söylüyorlar. Rengarenk kıyafetlerini peçe ile süsleyen sözde uzman, gerçek hayatta peçeli değil. Lüks yaşantısını göstermekten aşırı zevk aldığını söylemekten de çekinmiyor. 

Ben lafı daha fazla uzatmadan sözde uzmanın internetteki web sayfasının adresini paylaşmak suretiyle konuyu merak edenlerin bilgisine sunmak istiyorum. https://www.eylemaltunkaynak.com/