Mansory, 3 sütunlu, gadgetlerin sağ kenar çubuğunda yer aldığı, yuvarlatılmış köşeleri, küçük yazıları ve basit görünümü olan ücretsiz bir Blogger şablonudur. Bir müddet sizleri, blog sayfama uyarlamış olduğum "Mansory" isimli bu tema ile ağarlıyacağım. Bu aralar hiç keyfim yok, canım sıkılıyor ve çok sevdiğim mübarek Ramazan ayı bile beni kendime getiremedi. Oysa Ramazan ayını ve oruç ibadetini ne kadar çok sever; heyecanlanır ve bu ayda tarifi mümkün olmayan tatlı bir huzur bulurdum. 

Bir şeyler yapamayınca, can sıkıntısından, Blogger'e uygun temaları araştırıyorum, inceliyorum ve akabinde beğendiğim temaları arşive alarak, daha sonra da sayfama uyarlıyorum. Elbette dışardan indirdiğim her temayı doğrudan kendi düzeni içinde kullanmıyorum. Html kodlarına girip ufak tefek değişiklikler yaptıktan sonra kullanmaya başlıyorum. 

--------------------------------------------------------

 
Eskiden kullandığım temaların içinde en çok, Wordpress'ten uyarlanan "Kubrick" isimli temayı seviyordum. Şu anda bu temanın Bloggerle uyumlu çalışanı hala var ama, yorum kısmı çalışmadığı için bu temayı kullanamıyorum. Kullanışlı, sade, hızlı ve her türlü ihtiyaca cevap verebilen temalar elbette çok kıymetli temalardır. Ancak, ben temalar üzerinde fazla derin bir bilgiye sahip olmadığım için, temalarla olan münasebetim en alt düzeyde olup, benim ihtiyacımı karşılamaya yetiyor.