Yaşın ilerlemesiyle beraber (özellikle 65 yaş üstü) prostat kanseri erkeklerin en büyük derdi olmaktadır. prostat bir bakıma erkeklerin başının belasıdır ve erkekler hayatları boyunca prostat ve onun yarattığı psikolojik ve fiziksel problemlerle uğraşırlar. 

Maalesef bunlardan biri de benim. 11 Nisan 2023 Salı günü Ankara Etlik Şehir Hastanesinde Davinci robotik prostat kanseri ameliyatı oldum. 17 Nisan'da taburcu oldum. Bu oeprasyonun en önemli komplikasyonlarından biri olan idrar kaçırma sorunuyla cebelleşiyorum. Bu sorun 6-12 ay kadar sürecekmiş. Sizin anlayacağınız bir yıl daha idrar kaçırma sorunu ile cebelleşeceğim. Eğer bir yıl sonunda mesane idrar tutmayı öğrenemezse, kapalı basit bir operasyona daha alınabilirim.
 
1-2 ay daha popomun üzerine oturmam yasak olduğu için, epeydir bilgisayarımı kullanamadım. Şu anda iskemlemin üzerinde yuvarlak kalın süngerimsi bir simit üzerine oturarak bilgisayar kullanabiliyorum. Epeyce bir zaman daha sert zeminli yerlere oturmamam gerekiyormuş. 

Uzun bir zamandır blog faaliyetime ara verdiğimin farkında olmanız nedeniyle bu açıklamayı yapmam gerektiğine kanaat getirdiğim için bu durumu sizlerle paylaşmak istedim. 

Sizlere sağlıklı ve huzurlu günler dilerim. Unutmayın, her şeyin başı sağlıktır!..