Merhabalar.

"Yüreğimin İklimi" blog sayfasında görmüştüm bu haftalık gazeteyi ve merak etmiştim. Sadece hafta sonları bulmacası için aldığım Hürriyet gazetesini almak üzere 16.12.2023 Cumartesi günüi ikamet ettiğim yere oldukça uzak bir yerdeki gazete bayiine gittim ve gazete standında çok kalın gördüğüm Oksijen gazetesi için  kendi kendime "aman Allah'ım bu hafta ne kadar çok ek gazete ilave etmişler" dedim ve Hürriyet gazetesi ile birlikte Oksijen gazetesini de aldım ve içeriye gidip ücretini öderken de büfe sahibine latife olarak "oksijenin kalmadı, haberin olsun." dedim. O da "sadece iki adet gönderiyorlar" dedi ve ben oradan ayrılıp evin yolunu tuttum. 

Eve geldim ve pazar çantamı kanepenin üzerine boşalttığım da bir de ne göreyim, o çok kalın gördüğüm haftalık Oksijen gazetesinin ayrı ayrı iki adet gazete olduğunu gördüğüm de beynimden vurulmuşa döndüm. Hiç vakit kaybetmeden tekrar üzerimi değiştirdim ve fazladan aldığım Oksijen gazetesini bayiye iade etmek üzere tekrar yollara düştüm. Uzatmayım, bayiye durumu izah ederek fazladan aldığım Oksijen gazetesini özür dileyerek iade ettim. 

Tekrar eve döndüğümde vakit bir hayli olmuştu. Yüreğimin İklimi'nin de haftalık paylaşımlar yaptığı Oksijen gazetesinin hemen fotoğrafını çekerek gazete ile ilgili yaşadığım bu olayı sizlerle paylaşmak istedim. Gazetenin şöyle bir sayfalarını karıştırdım, ama henüz gazeteyi daha tam okumadım. Allah izin verirse, okuduktan sonra gazete ile ilgili düşüncelerimi tekrar burada paylaşacağım. 

Selam ve saygılarımla.