Merhabalar.

Aslında bu yeni yılın ilk günü, dünden farkı olmayan günlerden biri. Yeni yılın bu ilk gününe "yeni" anlamını biz yüklüyoruz. Ben her yıl olduğu gibi, bu yeni yıla da yine çalışma masasının başında çalışırken girdim. Ben bu yeni yıllara ne bir kudsiyet, ne de fazla bir anlam yüklemiyorum. Ne dışarıdan, ne televizyondan, ne de kimselerden bihaberim. Her yıl olduğu gibi, yine sessiz ve sakin evde, her zamanki vaktimi değerlendirmeye çalışıyorum.

2023 yılı gitti, 2024 yılı geldi. Hoş geldi, sefalar getirdi. İnşAllah 2024 yılı da bir önceki 2023 yılını aratmaz! İnşAllah hayırlara vesile olur! İnşAllah iyilik ve güzellikler getirir! Bu yeni yıldan, tüm dünyaya sağlık, huzur ve mutluluklar getirmesini, bozulan barış ve kardeşliğin de yeniden tesis edilmesini diliyor ve yeni yılınızı kutluyorum.

Selam ve saygılarımla.