Merhabalar.

Değerli Blog Arkadaşlarım.

Sol dizimdeki kireçlenme bana hayatı zehrediyor. Yürürken, otururken, ayakta iken ağrı hiç kesilmemekle birlikte yatakta bile ağrıyor. Bu durumu sizlerle paylaşmamak için kaç gündür direniyordum. Sol dizimdeki eklem ağrısı yüzünden artık eskisi gibi bilgisayarın başında bile çalışamıyorum. Bir yerden bir yere gitmek üzere yollarda yürürken zor yürüyorum. Bu ne kireçlenmeymiş yahu?.. Ameliyatlara, kanserlere ve enfeksiyonlara taş çıkartan bir hastalık. Hani Nasrettin Hoca damdan düşünce, kendisine yardım etmek isteyenlere "bana damdan düşeni getirin" demiş ya, işte diz kireçlenmesi gerçekten böyle sıkıntılı bir hastalık ve süreç. 

Bir fırsatını bulduk ve eşimle birlikte 21-25 Şubat 2024 tarihleri arasında memlekete (Kırşehir-Kaman) gittik. Müstakil bahçeli tuğla yığma evimizde kış boyunca soba yanmadığı için evimizi ısıtmak biraz zor olsa da geldiğimize değdi doğrusu. Kovalı kuzine sobamızı yakarak ısındık ve beş gün memleket havası aldık. Bize çok iyi geldi. Şu anda yine Ankara'dayız ve hastane ziyaretlerimize başlamış durumdayız.

Eşim cilt kanseri "Deri Lenfoması" tıbbi adıyla "Mikozis-Fungoides" Doktoruyla görüştük; eşimin hastalığında iyileşme görüldüğü için, iki ay boyunca fototerapi almayacak ve ağzını burnunu yara yapan Psöretin isimli hapı da içmeyecek. Çok sevindik. En azından haftada üç kez sabahtan kalkıp hastaneye gidip gelmeyecek ve bazı yerlerini yara yapan o malum hapı da içmeyecek. 

29 Şubat 2024 Perşembe akşamı da Ankara TRT Arı Stüdyosundaki "Zamane" müzik programına katıldık. Kızılay istikametine giden bir otobüse biniyoruz ve Milli Kütüphane önünde iniyoruz ve kütüphanenin arka tarafındaki TRT Arı Stüdyosu'na geçiyoruz. Ne tesadüftür ki, bu akşamki proğrama Kırşehir Vakfı ve derneği üyeleri ile Kırşehir'de sesi ve sözüyle tanınan, şehrin sevilen mahalli sanatçısı Yaşar Apaydın, canlı performans sergilemek üzere davet edilmiş. Bu müzik programı, negatif enerjimizi boşaltarak yerine pozitif enerji yüklememizi sağladı ve bu etkinlik hem eşime, hem de bana çok iyi geldi. 

Selam ve saygılarımla.