"Allah'ım Resul-i Ekrem (S.A.V.) Efendimiz namazı hangi enginlikte ikame ediyor idiyse, bana da 0 idraki lütfeyle; namazın manasını benim ruhuma da duyur. Rabb'im, ben de Peygamber Efendimiz'in eda ettiği gibi namaz kılmak ve onu benliğimin bütün zerrelerinde duymak istiyorum. Namaz esnasında Sen'den başka bütün mülahazalara karşı kapanmayı ve tamamen namazlaşmayı arzu ediyorum. Ne olur Allah'ım, bu lütfunu bana da nasip eyle!..."

"Namazda derinleşememek ya da namaz kılarken dünyalık düşüncelerden uzaklaşıp bir türlü haşyete ve huşua ulaşamamak hepimizin en önemli problemlerinden. Bu sıkıntıdan kurtulmak için  önce hedef belirlemek ve o hedefe azimle yürümek gerekiyor. Zira mü'min, her konuda himmetini ali tutmalı." diyen Zaman Gazetesi yazarlarından Süleyman Sargın'a teşekkür ederiz.

Bu bağlamda, her vakit namazından evvel yukarıdaki duayı yapmalıyız ki; Yüce Allah'ın, nasıl olsa günün ve vaktin birinde bu huşu'yu yakalamamızı bize lütfedeceğine dair inancımın sonsuz olduğunu bu vesileyle dile getirmek istiyorum.

Recep Altun kaman-Kırşehir