Her yıl olduğu gibi, acısıyla tatlısıyla kocaman bir yılı geride bırakmanın tatlı bir hüznü sarar beni. Dile kolay her biri 24 saat süren tam 365 gün. Milenyum olarak adlandırılan 2000 yılı ve ardından gelen bu 11 yıl bir su gibi aktı ve geçti gitti ömrümüzden. Geriye dönüp her yılın muhasebesini yaptığımda daha da çok üzülüyorum. Kendi kendime soruyorum “ Ne yaptın? “ diye. En çok ta “Allah için ne yaptın?” diye soruyorum. Çünkü, Allah için yapılan ne varsa, insanlık için yapılmıştır.

İşte birçok ilginç beklentileri ile birlikte başta Maya olmak üzere bazı kehanetlerin ileri sürüldüğü, dolayısıyla değişik ve ilginç olaylara gebe olduğu iddia edilen 2012 yılına girmemize sayılı günler kaldı.

Ben her zaman olduğu gibi gaybın tüm insanlığın Yaratıcısı ve Rabb’i olan Yüce Allah’a ait olduğunu söylüyor ve yeni yılın tüm insanlığa; sağlık, huzur, barış, kardeşlik ve mutluluklar getirmesini diliyorum.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel’e emanet olun!

Recep Altun