Eski başbakanlardan Mesut Yılmaz, Birgün Gazetesi'nde yayımlanan röportajında özetle şöyle demiş: 'Susurluk raporu yeterli değildir. Yargı gereğini yapmadı. Bana intikal etmeyen bilgiler olduğunu düşünüyorum. Bu rapor bir ipucudur. Savcılığa yolladım. Devlet sırrı dışındaki bilgiler raporda var. Devlet sırrı olanlar Azerbaycan'da darbe girişimi, Yunanistan'a orman misillemesi gibi konular.'
Mesut Yılmaz'ın bu gafına ne demeli?  Hakikatte böyle bir şey olsa da olmasa da eski bir başbakan sıfatıyla verdiği demeçlere neden dikkat etmez ki? Bu zat-ı muhteremin amacı nedir? Türkiye'ye bir düşmanlığı mı vardır? Ayrıca böyle talihsiz bir açıklamayı çizgisi belli bu gazeteye özellikle mi yaptı? Gazete de maşallah attığı manşetle yangına körükle gitmiştir.

Demeci verenin de yayınlayanın da havasını soludukları vatanlarının vatan sevgisinden ne kadar bahsedilebileceğini,  siz sayın okuyucularımın takdirine bırakmakla birlikte bu blogtan  bir önceki bloğumda (lütfen bakınız), kendisine sunulan mevkii, menfaat ve ikbali elinin tersiyle iten Milli Şairimiz M.Akif Ersoy'a bakınca, ben bunlardan utanıyorum.

Recep Altun