Merhabalar.

Blog arkadaşlarımdan sayın Gökhan Tekin bey,  "Bir Markaya Hayranlık Duymak" başlığı ile ilgili beni mimlemiş. Kural gereği mimlediği arkadaşları arasına beni de aldığı aldığı için, kendisine çok teşekkür ederim. 

Açık yüreklilikle önce şunu itiraf etmeliyim. Alış-veriş hayatımda hayranlık duyduğum bir marka asla olmamıştır. Sadece memnun kaldığım bazı markalar olmuştur. Kendim için bile olsa alış-veriş yapmayı asla sevmem. Evimizin tüm ihtiyaçlarını eşim karşılar. 

Memnun kaldığım markalara gelince beyaz eşyada "Arçelik", elektronik eşyada "Nokia" ve "İntel" Giysi de memnun kaldığım bir marka olmamıştır. Yiyecekler de "Ülker", "Bizim", "Pınar" gibi markalardan memnunum.

Her ne kadar şoförlüğüm olsa da şoförlüğü  sevmediğim için, hiç arabam olmadığı gibi, hayranı olduğum herhangi bir araba markası da olmamıştır. 

Ben de elimden geldiğince yerli malı kullanmaya özen gösteririm. İsrail'in yaptıklarından dolayı "İsrail" mallarından uzak durmaya dikkat ederim. 

Zaman ayırıp beni okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Her ne kadar bu işin kuralı bile olsa, ben kimseyi mimlemeyi sevmiyorum.

Selam ve dualarımla.