Bir tane de olsa, yeşil ağaç kesenin başını kesmeli. Yeşil deniz diye bir kavramla taçlandırdığımız bu güzelim ormanlarımızı acımadan kese kese, yaka yaka bitiremedik! Kıyamete kadar ülkemizin refahta kalacağını da bilsem, birini bile kesmeye gönlüm razı değildir. Kimin ülkesinde olursa olsun, hele de yangınlar çıkararak ormanlarımızın yok edilmesine yüreğim dayanmıyor. Orman yangın haberleri beni kahrediyor. Ben de bu fotoğraf karesini internetten aldım ve günlerce görsel ve yazılı basında Kaz Dağlarındaki bu orman katliamı konuşuluyor. Yeşili ve ülkesini seven biri olarak bu katliama seyirci kalmadığımı göstermek ve söz konusu "AĞAÇ KATLİAMINA DUR!" demek için bu bloğu paylaşmak suretiyle tarafımı belirlemek ihtiyacını hissettim. 

Buradan yetkililere sesleniyorum: Kaz Dağlarından çıkarılacak olan altın madeninin büyük bir kısmını yabancılar ülkesine götürürken; size bırakılan pay, bu güzelim ormanlarımızı yok etmeye değer mi?.. Vicdana gelin, insafa gelin ve bu ağaç katliamına bir son verin. Aksi halde, bu gidişle soluyacak havamız bile kalmayacak!..