Blogger'in yeni kumanda panelini kullanmaya geçtikten sonra, kendi panelimdeki okuma listesinden incelemek üzere bir blog seçtiğimde, yukarıda örneğini verdiğim yönlendirme iletisini alıyorum ve bazen sayfaya erişebiliyorum, bazen de erişemiyorum.
 
Tekrar eski Blogger'e geçtiğim de bu iletiyi almıyorum ve okuma listesinden çok rahat bir şekilde takip ettiğim blogların paylaşımlarına ulaşabiliyorum. 



Blogger'in eski kumanda paneli üzerinden yeni bir kayıt hazırlarken, etiket eklemek istediğimde  gördüğünüz hata mesajı ile karşılaşıyor ve etiketi ekleyemiyorum; ancak hata uyarı penceresinin sağ üst tarafındaki (x) kapat komutunu tıkladıktan sonra hata penceresi ortadan kalkıyor ve etiketi ekleyebiliyorum. Yeni Blogger'de etiket ekleme işlevinde de bir sorun var. Çok zor etiket ekliyorum. Hatta bazen ekleyemiyorum. Bu durumda, eski Blogger kumanda paneline dönüyor ve oradan da yukarıdaki hata penceresini kapatarak yeni kaydıma etiketlerimi ekleyebiliyorum.

Blogger kullanıcıları olarak yeniliklere açığız. Ancak, "İzleyciler eklentisi" gibi olmamak şartıyla. Siz de biliyorsunuz ki; önceki izleyiciler eklentisindeki bir profil resmine tıklayınca, kişinin blog sayfasının adı ve URL link adresi yer alıyordu. Şu anda kullanılan izleyiciler eklentisinde yer alan profil bilgilerinde bu ayrıntı olmamakla birlikte çok lazımmış gibi, kullanıcının takip ettiği blog sayfalarının URL link adresleri yer alıyor.

İnşAllah Blogger, bu yeni uygulamalarındaki hataları biran önce giderir. Blogger'in her yeni uygulaması bize kolaylık sağlayacağı yerde, hep zorluklarla karşılaştığımı hatırlıyorum. Ve her zaman eski Blogger'i, geçerlilik süresinin sonuna kadar inatla kullanmaya devam ediyorum.