Merhabalar.

Blogger her gün yeni bir sürpriz yapıyor. Şimdi de yorumlara kafayı taktı. Birkaç arkadaşıımızın yazılarına yorum yaptım. Yorum ayarlarında ki "Okuyucu yorumu captcha testi" "Yorum yapan okuyuculara kelime doğrulaması gösterin" testiyle karşılaştım. En son Deep'in son paylaşımına  yazdığım yorumu yayınla komutuyla gönderdiğim de, yorumla ilgili ne işlemin yapıldığını hiç anlamış değilim. Yayınla komutu sonrası hızlı bir şekilde yorum penceresinin boşaldığını gördüm, ancak  akabinde hiçbir şekilde bir bildiri mesajı bana geri dönmedi. 

Biraz garip olacak ama, hemen aklıma Blogger'in yine bir şeyler karıştırdığını düşündüm ve bu yazıyı hazırlayarak sizlerle paylaşmak istedim. Bu konuda acele mi ettim, yoksa doğru mu yaptım bilemiyorum. Artık bunu zaman gösterecek. 

Selam ve saygılarımla.

NOT: Değerli Blogdaşlarımızdan gelen yorumlara göre herhangi bir sorunun vuku bulunmadığı anlaşılmıştır. Gereksiz yere sizleri telaşlandırdığım için özür dilerim.