"Dilin Kemiği Yok" blog sayfasının sahibi Ramazan YÜCE'nin sayfasından aynen alarak burada paylaşıyorum, Yaz Blogcu

"...Bu yazı sosyal medyada başlıksız okuduğum bir paylaşım. Yazının sadece başlığı bana ait. Yorumsuz ve görüş belirtmeden aynen aktarıyorum..." Ramazan YÜCE;
  • Eğer Sayın Erdoğan başkanlık sistemini daha güven veren, tek adamlığa izin vermeyen bir şekle dönüştürseydi, bugün CHP kazansa ne olur diye kimse tedirgin olmazdı. 
  • Erdoğan, Abdülhamit'i öve öve aynı yoldan gitti, aynı şey gelecek başına. (Hiç temenni etmiyorum. RY) 
  • Her sözünde; milletim ne derse o olur diyor ya. İşte onu fiiliyata dökecekti, lafta kalmayacaktı. Milleti kandırmayacaktı.
  • Erdoğan ne yapacaktı? Siyasi partiler kanununu değiştirecekti. Partilerdeki lider diktatörlüğüne son verecekti. Fırsat ve imkân vardı, yapmadı. 
  • Cumhurbaşkanlığı yetkilerini denetleyecek, kararlara ortak olacak, halkın oyu ile bağımsız seçilerek gelen üyelerden oluşan bir millet konseyi kuracaktı. İmkanı vardı, fırsat vardı, yapmadı. 
  • Seçim kanununu değiştirecekti. Milletvekili adaylarını parti liderlerinin belirlemesine son verecekti. İmkan vardı, fırsat vardı, yapmadı. 
  • Şimdi çıkmış; bana muhtaçsınız, ben gidersem devleti yağmalarlar diyor. Abdülhamit de aynı kafadaydı. Gitti. Devlet yağmalandı. Ama hiç tedbir almadı. Yetki paylaşmadı. Hanedanını ve saltanatı koruma derdine düştü. Milleti önemsemedi.

               Makalenin Yazarı: Yakup KANAT