Dots Dark Teması

Bir zamanlar Blogger'in en çok kullanılan temalarından biriydi. Ben de çok kullanmıştım. O zamanlar göze ne kadar güzel hitap ediyordu. Ama şimdi yeniden sayfama uyguladıktan sonra baktım ama hiç beğenmedim. O kadar da güzel bir tema değilmiş.

Her şeye rağmen o günler güzeldi. Belki şimdi daha çok zengin ve çeşitli temaları kullanabiliyoruz ama, yine de o günler başkaymış. Blogger'in tarihçesini pek bilmiyorum ama, 2005 yılında bizler Blogcu.com platformunda blog paylaşırken, Blogger'den neden sonra haberim olmuştu. Hatta Blogcu.com kapanınca oradaki blogcuların büyük bir çoğunluğu Blogger'e taşınmıştı. 

Ben bu temaları bizzat aktif olarak kullandığım blog sayfama uygulayarak sizlere teşhir ediyorum. Uygulama biraz uğraştırsa da benim için eğlenceli oluyor. 

Blogger Template 
Style Name: Dots Dark 
Date: 24 Feb 2004 
Updated by: Blogger Team


Koyu olan temanın bu da açık renklisidir.

Blogger Template Style
Name:     Dots
Date:     24 Feb 2004
Updated by: Blogger Team