Blogger'in eski klasik temalarını tanıtmaya devam ediyoruz. Sıra Harbor isimli temaya geldi. Bu temayı da çok iyi hatırlamakla birlikte, blog sayfalarımdan hiçbirine uygulamamıştım. Tema belki çok güzel ve kullanışlı olabilir, ama arayüz olarak bana pek hitap etmemişti. 

Açık söylemek gerekirse, tanıtımını yaptığım söz konusu Blogger temalarının en ince özelliklerini bilmiyorum. Ancak, hız olarak bütün temalar birbirleri ile aynı seviyede, yani şu anda blog sayfalarımızda kullandığımız temalardan çok daha hızlılar. Neden derseniz? Temanın içinde öyle tarayıcıyı zorlayacak teferruatlı kodlar bulunmaktadır. 

Bu temalar, Blogger'in içinde bulunduğumuz yıla göre 2005'lerden itibaren kullandığımız ve tam 18 yıl öncesine ait temalardır. Bu nedenle söz konusu temalar, nostalji özelliğini kazanmış durumdadır. Sizi bilmem ama, ben yıllar öncesinin bu eski temalarını görünce heyecanlanıyorum. Çünkü söz konusu temalar, bana 18 yıl öncesini hatırlatıyorlar.


Blogger Template Style 
Name:Harbor
Date:24 Feb 2004
Updated by: Blogger Team