Ev ve Bahçesinden Bir Görünüm
Merhabalar.

Malumunuz olduğu üzere yaz aylarını, babamızdan kalan ilçemizdeki müstakil bahçeli evde geçiriyoruz. Bahçe içinde köşede tandırlık ve küçük bir dükkan gibi müştemilatlarımız da var. Her sene olduğu gibi bahçe yine fare kaynıyor. Bu yıl bahçelerde ve tarlalarda da çok fazla fare var. 

Yukarıçiftlik Köyündeki Ceviz Bahçesi Boşluğuna Yapılan Sebzelik ve Korkuluklar

İlçe dışındaki arazilerde yapılan sebzelerden domatesleri hep fareler kemirerek yaraladı. Domatesleri kargalardan yaptığımız korkuluklarla koruduk ama, farelerden koruyamadık. 

Evin Giriş Kapısı

Evimizin giriş kapısını sürekli kapalı tutarız. Açık kaldığı zaman hemen fareler içeriye bir şekilde hücum ediyorlar. 

Mutfaktan Bir Görünüm

Geçenlerde mutfaktan gürültüler duydum ve hemen mutfağa girdim bir de ne göreyim bir fındık faresi taşın üzerinde geziyor. Beni görünce hemen taşın üzerinden fırının arka tarafına indi. Evde daha önceki yıllardan kalan fare yapıştırıcısını buldum. Evdeki hurda camlardan da, cam elmasıyla kare şeklinde 5-6 parça cam kestim. Yapıştırıcıyı daire şeklinde camın etrafına sürdüm. Tam ortasına da taze peynir koydum ve başladım beklemeye. 

Lafı fazla uzatmayayım, mutfakta tam üç adet fındık faresi yakaladım. Bahçemizde kedimiz de var; ne işe yarıyorsa? Ciğerleri o yiyor; fareleri ben tutuyorum.