Üzeri yumurtalı çiftli Ramazan pidesine 30,00 TL. ödeyince zorumuza gitti. Hani sade ve tekli Ramazan pidesi de 15,00 TL. olsa gerek. Henüz daha hiç tekli pide satın almadık. Ülkemizin hayat pahalılığı ve enflasyon açısından şu geldiği duruma bakın. Gözümüzün içine baka baka hala bizi aptal ve enayi yurduna koyup, bizden oy isteyen iktidar partisine sesleniyorum. Ülkeyi bu hale siz getirdiniz. 

Biz de evde karı koca el ele verdik ve Ramazan pidesini kendimiz yapmaya karar verdik. İşte yukarıda görüntüsünü paylaştığımız çiftli ve yumurtalı Ramazan pidesi kendi imalatımızdır. Muhannet adama her şeyi öğretiyor ve yaptırıyor. Hadi biz pide yapmayı becerdik; yapamayanların pahalı piyasa pidesini almaya mecbur kalmaları, bizim içimizi acıtıyor. Hadi ben kendim için çözüm buldum, diğerlerinden bana ne diyemiyoruz. Elimizden bir şey gelmese de, onları da düşünmeden edemiyoruz. 

Geçenlerde ihtiyaç üzerine bir çeyrek altın almak istemiştim. Ankara'da bulunan Altınkaynak şirketler grubunun altın satış ofisinde bir adet çeyrek altına istediği 4.200,00 TL. rakam karşısında hayretler içinde kaldım. Çünkü geçen ay 3.600,00 TL. olan çeyrek altına ne oldu da birden 600,00 TL. artarak 4.200,00 TL.sına yükseldi? 

Hiç kimse, tüm dünyada hayat pahalılığı ve enflasyon devam ediyor, elbette bizim ülkemizde de bunun yansımaları olacak diye iktidarı kayırmasın. Ülkemizdeki enflasyon ve hayat pahalılığı oranı, dünyayı etkileyen oranlardan kat kat yüksektir. 

Söylenecek aslında da daha çok şeyler var ama, burası yeri değildir. Bu kadarıyla iktifa edelim yeter. 

Selam ve muhabbetle.