Merhabalar.

Bu videoyu daha önce Bücürükveben sayfasında paylaşmıştı. Ancak söz konusu videoyu yayınlandığı yerlerden kaldırdılar. Ben bu videoyu yayında iken bir örneğini kendime indirmiştim. Konunun önemine ve hassasiyetine bağlı olarak sayfamda tekrar paylaşmaya karar verdim. 

Efendim ben, 9.5.1977 tarihinde Kaman İmam-Hatip Lisesinin katibi olarak göreve başladım. O günlerden İmam-Hatip okulunu, öğretmenleri ve öğrencileri iyi tanırım. Okulumuz orta kısmı da dahil 7 yıllık bir eğitim ve öğretim süresine tabiydi. Benim okulda görevli olduğum 13 yıl içinde öğrencilerimiz çok iyi ve başarılıydılar. İçlerinde üniversite sınavlarına girerek başka fakültelerde öğrenim hayatına devam edenler olduğu gibi, İmam-Hatip Lisesinden mezun olduktan sonra imam ve müezzin olarak görev alanlar da oldu. 

Asıl konumuza dönecek olursak. Memleketimde aynı İmam-Hatip Lisesi, orta kısmıyla birlikte eğitim ve öğretime devam etmektedir. Ancak öğrencileri, hele de kız öğrencilerinin ele alınacak yanları yoktur. Bir erkek gibi küfrediyorlar, sigara içiyorlar ve yine erkekler gibi kavga ediyorlar. 

İşte size zahmet, videoyu tekrar izleyin ve İmam-Hatip Liseleri öğrencilerinin nereye geldiklerine bir bakın. Ben bu konuda daha fazla bir şeyler yazmadan paylaşımı sonlandırmak ve bu konuyu sizlerin takdirine bırakmak istiyorum.

Selam ve saygılarımla.