19 Ağustos 2024

Merhabalar.

19 Ağustos 2024 Pzartesi günü saat 21:26'da Kova burcunda en zor dolunaylardan birinin gerçekleşeceğini öğrenmiş bulunmaktayım. Bu dolunayda sosyal çevremizde ya da toplumsal projelerde daha fazla rol üstlenmek, başkalarına ilham vermek isteyebiliriz. Diğer yandan beklenmedik finansal kayıplar, harcamalar bütçemizin dengesini bozabilir. Benim gibi gök yüzü olaylarına ilgi duyanlara duyurulur. Kova burcunun 27'nci derecesinde ve Üranüs'le kare açılı, Merkür retrosunun devam ettiği bir dolunay yaşayacağız. 

Kova burcu Zodyak'ın asi ruhudur; normları yıkmayı, kalıpların dışına çıkmayı sever. Belki de uzun süredir yapmak istediğiniz bir değişiklik vardır ama cesaret edememişsinizdir. İşte tam da şimdi bu değişimi gerçekleştirmek için harekete geçebiliriz.
 
Selam ve saygılarımla.

Yorum Gönder

16 Yorumlar

  1. Merhaba,
    Ben Kova burcu değilim, Oğlak burcuyum ama yine de ilgiyle okudum.
    Gökyüzü olayları her şekilde ilgi çekici. Ay'ın da vücudunun büyük bölümü suyla dolu olan insanları etkilediği gerçek.
    Sağlıcakla kalın.
    Selamlar, saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Bücürükveben.
      Ziyaretinizle birlikte paylaşıma katkı sağlayan değerli yorumunuza çok teşekkür ederim.

      Ayın, yeryüzünü ve yeryüzündeki tüm canlıları etkilediği bir gerçek. Ben ayla ilgili tüm gökyüzü hareketlerini ilgiyle takip ederim.
      Benim doğum tarihim günü gününe doğru bir şekilde kaydedilmiş . (8.4.955) Ben de Koç burcuyum.

      Umberto Eco diyorki; "İnsan her zaman yanlış bir burç altında doğar; Dünyada onurlu bir biçimde kalmaksa, kendi yıldız falını gün gün düzeltmek anlamına gelir. "

      İnsanın kendi yıldız falını gün gün düzeltmeye çalışması, kaderini biçimlemeye uğraşması demektir. Bu yorumu bir felsefenin temeli olarak Çin kültüründe görmek mümkün. Çinliler, insan da dahil olarak her şeyin değiştiğini, akıllı birinin bu yenilenmede önce doğru olanı, sonra da kendisine yararlı olanı seçmesi gerektiğini söylüyor.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
  2. Kova burçlu birisi olarak merakla bekliyorum. Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Parıldayan çiçek.
      Ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Kova kişisi dürüst ve adaletli olur. Her soruna ve olumsuzluğa karşı doğal bir direnç sahibidir.Değişmez burç grubunun verdiği özellik gereği bağımsızlığına düşkündür.
      Şimdi merakla bekleyin bakalım, belki bu dolunay size iyi gelir.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
  3. dolunay mı amanin insanlar sinirli olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar deeptone.
      Ziyaretiniz ve değerli yorumunuz çok teşekkür ederim.
      Evet, dolunaylar her zaman sürprizler yapabiliyor.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
  4. Ofisteki herkes çok negatif bugün demek bu olaylardan *-*
    Bir anca karar da almayalım ama cesaret bazen de kötüdür (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar MyReal.
      Ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
      Evet dolunay günlerinde çok dikkatli olmak lazım. Her dolunayın gerçekleştiği günlerde dolunaylar, insanlara sürprizler yapar.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
  5. Merhaba,
    Ben boğa burcuyum, burçlar benim de ilgimi çeker. Sağlık ve esenlik dileklerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Hanife Mert.
      Ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
      Burçlara inansak da inanmasak da ilgimizi çekiyor. İnsanın fıtratında geleceği okumak ve geleceğinden haberdar olmayı seven inkar edilmez bir merak var. Ben de aynen böyleyim. Sadece ayın gökyüzündeki hareketlerini takip etmeyi seviyorum ve haliyle burçlardan da haberdar oluyorum.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
  6. Merhaba Recep Bey...
    Gökyüzü olayları ile ilgili yazılar karşıma çıktığında okuyorum ama tam olarak vakıf değilim. Balık burcu olduğumu biliyorum, o kadar.
    Bilgi ve paylaşımınız için teşekkür ediyorum size.
    Saygı ve selamlarımı gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Nazlı Toaç.
      Ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
      "Fala inanma, falsız da kalma." şeklinde bir söylem vardır. İşte astroloji de yıldızları inceleyerek kendimizi tanımak ve geleceği görmek bilimidir.
      Selam ve saygılarımla.

      Sil
  7. Bir zamanlar ilgilenirdim ama şu ara epey uzak kaldım. Dolunay zamanları her ne kadar gerginlikler olur deseler de, biz kalbimizi iyiliklere açalım hep. :)
    Bilgiler için teşekkürler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Momentos.
      Ziyaretiniz ile birlikte değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
      "...biz kalplerimizi iyiliklere açalım hep..." fikrinizine aynen katılıyorum.
      Selam ve saygılarımla birlikte, dostlarınız her zaman kalpleri yiliklere açılmış insanlar olsun!

      Sil
  8. Gökyüzu, uzay insanoğlunun hep ilgisini çekmiş. Çekmeli de. Sualtı ve astronomi belgeselleri ilkokuldan beri favorilerim olmustur. Bu arada sizinle aynı tarihte doğmuşum, ama 22 yıl sonra. Laf aramizda yaşasın koçlar:)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar N.Narda.
    Ziyaretinize ve değerli yorumunuza çok teşekkür ederim. Aramızdaki yıl farkı 22 yıl olsa da, bir koç burcu mensubu olarak burçdaş olmamıza da memnun oldum.

    Gökyüzü ve gezegenler de benim hep ilgi odağımda olmuşlardır.
    Selam ve saygılarımla birlikte size sağlıklı ve huzurlu günler dilerim.

    YanıtlaSil

*YORUMLARINIZ HEMEN YAYINLANIR*