Merhabalar sevgili Değirmenden Mektup Var okuyucuları. Blogger arkadaşlarımdan "La" aşağıdaki tek soru ile beni mimlemiş bulunmaktadır. Önce bu mim sorusu ile beni mimlenecek arkadaşları arasına seçtiği için,  arkadaşım La'ya çok teşekkür ederim.

Mim sorusu; Eğer Bir Zaman Tüneli Olsaydı Geçmişten Yada Gelecekten Hangi Zamana Gitmeyi, Kimi, Hangi Olayı Görmeyi İsterdiniz?

Sizin bu mim sorunuzdan önce ben zaten hep zaman tünelinde sık sık yolculuk eden bir zaman tüneli seyyahıyım. Ben zaman tüneline girdikten sonra hep kendi geçmişim de yolculuk ettim. Kim ve hangi olayı görme konusuna gelince yine kendi zamanımda yaşadığım o güzel günleri kimlerle paylaştıysam hep onları görmeyi ve yeniden yaşamayı arzu etmişimdir. Gelecekten pek ümitli olmadığım için, geleceğe hiç bakmadım. Ancak, bir ara İslam tarihinde yolculuk etmeyi de hep hayal ettim. En çok Hz. Yusuf zamanını merak ederim. Bu nedenle her ay birkaç kez usanmadan Hz. Yusuf'un filmini izlerim.    

Beni okuma zahmetine katlandığınız için çok teşekkür ederim. En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın efendim, saygılarımla.

YazBlogcu