Düzce TV'nin haberine göre: Düzce merkezde İnönü Parkı’nın içinde bulunan Camlı Köşk’ün AKP'nin seçim çalışma bürosuna dönüştürülmesi vesilesiyle yapılan törende konuşma yapan Düzce Milletvekili Fevai Arslan konuşmasında : "...Başında öyle bir lider var ki, dünya liderliği  kabiliyetinde ve Allahu Teala'nın bütün vasıflarına toplamış bir lider, Sayın Recep Tayyip Erdoğan var... " diyor...

Şimdi Yüce Yaratıcı Allah'ın vasıflarından "benzeri olmadığı" sıfatını biraz irdeleyelim: Yaratılmış olan şeylerin hiç birine benzemediği gibi, akıl ve hayale gelebilecek şeylerin de hiç birine benzemez. Peygamberler ve melekler de dahil olmak üzere yaratılmış olan mahlukların hiç birinde Allah'lık vasfı yoktur. Benzeri olmadığı için Allah'ı tasavvur etmek güçtür. O, hiç bir şeye benzemediği için Allah'dır...

Adı geçen milletvekilinin yukarıdaki konuşma videosundan ağzından çıkan kelimeleri kaç kez dinledim ve bir yanlışlık yapmamak için kelimesi kelimesine ilgili bölümü aynen yukarıya aldım. Dilerseniz bir kez de siz dinleyin ve adı geçen vekilin gerçekten söylemek istediği neydi, konusunda yorumlarınızı almak istiyorum... 

Açıklama: Videoyu kaldırmışlar, ben de haberle ilgili fotoğrafa yer verdim.  

NOT: Yorum yazmak konusunda kendinizi mecbur hissetmeyiniz. Arzu edenler yazabilir.