Arama Kutusunun Görüntüsü

Merhabalar.

Blog sayfamda paylaştığım yazılarıma tekrar ulaşmak istediğimde, aradığımı bir türlü sağlıklı bir şekilde bulup, sayfama taşıyacak bir arama eklentisi bulamamıştım. Nihayet çok güzel ve doğru çalışan bir arama kutusu eklentisi buldum. Benim gibi sıkıntısı olanlara yardımcı olmak üzere, bu eklentinin kodlarını alacağınız yerin link adresini aşağıya çıkarttım. Sayfasında denemek isteyen kardeşlerim söz konusu "HTML" kodunu buradan alıp sayfalarında kullanabilirler. 

Link adresinden söz konusu kodu tarayıp kopyaladıktan sonra, Blogger kumanda panelinizden giriş yaparak "ayarlar" bölümünden "yerleşim" seçeneğini seçin, "Gadget Ekle" komutuyla sol tarafta açılan eklenti penceresinden "HTML/Java Script" eklentisini seçin ve kopyaladığınız kodu bu eklenti penceresinin içine yapıştırıp kaydederek çıkın. 

Paylaştığınız yüzlerce yazılarınızdan birinin başlığını aramak üzere, eklentiyi yerleştirdiğiniz bölümde yer alan  arama simgesi üzerine bir kez tıklayın, kursörün yanıp söndüğünü gördükten sonra, klavyenizden aranacak ismi girin ve enter tuşu ile işlemi sonlandırın ve harika sonucu kendi gözlerinizle görün.

Selam ve dualarımla
Recep Altun.

Kopyalanacak HTML kodunun Link Adresi:

http://bloghocam.blogspot.com/2013/04/bloggera-sk-css-arama-kutusu-ekleyin.html


NOT: Kodlar üzerinde ufak tefek değişiklikler yaparak arama kutusunu kendime göre özelleştirdim. Aynı şeyi sizler de yapabilirsiniz.