Sanki üçüncü bir dünya ülkesinde yaşıyorum. Daha önce de internet aboneliğimin nakli sırasında alt yapı yetersizliği sorunlarıyla cebelleştiğim konusunu daha önceki blog yazılarımın birinde irdelemiştim. Bu yıl da aynı alt yapı yetersizliği sorunuyla karşılaştım. Bu yıl o kadar çok olumsuz şeyler yaşadım ki, bunlardan bahsederek ne sizleri üzeyim, ne de başınızı ağrıtayım. 

Uzun bir uğraş ve mücadele sonunda 23 Haziran gününden itibaren tekrar Türk Telekom'un internet hizmetini almaya başladım. En son 16 Şubat'ta paylaşım yapmıştım. Dört ay sonra tekrar blog sayfamda paylaşma yapmaya başlayabildim.

Bloglamada ve blog ziyaretlerinde eski heyecanı ve şevki göremedim. Bu duruma haliyle üzüldüğümü itiraf etmeliyim. Demek ki artık nitelikli ve kaliteli şeyler paylaşamadığımız gibi, bloglara olan ilgi de azalıyor. Bu duruma biraz da pandemi dönemi sebep oldu desem, doğru bir tespit olacağını sanmıyorum. Çünkü, aylardır evlere hapis edilen biz blogcular için pandemi döneminin, blog yazma ve paylaşımında büyük bir fırsat olduğu kanaatindeydim. Ama demek ki öyle değilmiş. Ya da ben blog faaliyetime ara vermek zorunda kaldığım için, bu dönemi sağlıklı değerlendiremiyor olabilirim. 

Tüm blogcu kardeşlerime eskiden olduğu gibi heyecan verici başarılı ve yararlı paylaşımlar dilerim. Bir sonraki paylaşımda buluşmak dileğimle birlikte sağlıklı ve güzel günler dilerim.