Çok önceden blog sayfamda uygulamada bulunan  ve sorunsuz çalışan "BLOG LİSTESİ" eklentisini sayfamdan kaldırdım ve tekrar yükledim, ama maalesef bu eklenti eskiden çalıştığı gibi çalışmadı. Yani takibime aldığım blogların bir listesini oluşturamadım. Takip ettiğim her bir bloggeri  ayrı ayrı eklentiye eklemek zorunda kaldım. Bu aksaklıktan haberiniz var mı? Bu zamana kadar benim yaptığım gibi eklentiyi kaldırıp yeniden yükleyen oldu mu? Olduysa, söz konusu eklenti, eskisi gibi çalıştı mı?

Şayet benim gibi böyle bir işlem yapmadıysanız, sakın yapmayın, çünkü eski blog listesini sayfanızda oluşturamazsınız. Ya da ben mi beceremedim acaba?

Konuyla ilgili deneyimi olan açıklama yaparsa memnun olurum. Şayet böyle bir aksaklık varsa, yarın birgün bu sizin başınıza da gelebilir, benim gibi bocalamamanız için tüm blogcuları haberdar edersek isabetli bir iş yapmış oluruz diye düşündüğüm için bu aksaklığı duyurmak istedim.