Merhabalar. 

Artık bir şey yazamamanın ne kadar zor olduğunu, daha önce benim gibi yazıp da yazamayanlar bilir. Geçen sene, 24 Kasım 2020 Öğretmenler Günü'nde 67 yaşında iken, Korona’dan kaybettiğimiz halamın oğlu, emekli öğretmen Arap Salih KARAGÖZ için bir ilham geldi ve başladım bir şiir yazmaya, ama bir türlü sonunu getiremedim. Yazdığım ilk dörtlüğe bir dörtlük daha ilave edebilseydim mutlu olacaktım, ama yazamadım işte! Getiremedim bir türlü şiirin sonunu ve bağlayamadım ilk dörtlüğe bir dörtlük daha!  Merhumun hayalleri gibi, şiiri de yarım kaldı.

nar-ı hicranı nadanlar yakmış 
mürg-i dil öter viran bağlarda 
ölümü sana Allah yakıştırmış
kaldık öyle çaresiz, yollarda...

Nar-ı hicran    : Ayrılık ateşi
Nadan             : Bilgisiz, cahil, kötü kaba
Mürg-i dil       : Gönül kuşu
Viran              : Yıkık,yıkılmış,harap


Selam ve Saygılarımla.