Merhabalar.

2007 yılından beri web sayfası, blog vs. derken on beş yıldır internet ortamında okur, yazarım. Sayfalarını yoruma kapatan blogcu arkadaşlarımız var. Bir ara ben de kapatmıştım. Her ne kadar yorumlar, biz blogcuları teşvik eden ve blogculara ilham veren bir unsur olsa da, ben artık bir müddet daha blog sayfamı yorumlara kapalı tutmak istiyorum. 

Konuyu buradan bir blog marifetiyle duyurma nedenine gelince: Sayfamı ziyaret edenler yorum yazmak için komut linkini aramasınlar ve yorumlara kapalı olma nedenini merak etmesinler diye böyle bir açıklama yapmayı uygun buldum. Açık sözlü ve samimi eleştirilere her zaman açığımdır. Bu paylaşımı yoruma kapatmayacağım. İsteyen blogcu arkadaşlarımız bu konuda dilediklerini sorabilir ve yazabilirler. 

Selam ve saygılarımla birlikte sağlıklı ve hayırlı günler dilerim. 

Not: Yorum yazma süresi tamamlandı.