Merhabalar.

Herkesin çiçeği kendisine güzel, benim çiçeğim de bana güzel!.. Ben bu çiçeği bir arkadaşımın evinde gördüm ve dalından bir sürgün aldım. İçinde su bulunan çay bardağında köklendi ve bir zaman sonra çiçek açtı. Şimdi onu bir saksıda toprakla buluşturacağım. İsmini merak edenlerle paylaşayım. Benim çiçeğimin ismi "Cam Güzeli" Gerçekten güzel değil mi? Hayatımda ilk defa bir çiçeğe ilgi duydum, onu sevdim ve ona gönül verdim. 

Ben bu çiçeğin sürgününü arkadaşımdan alırken ismini sorduğumda "Kız Güzeli" demişlerdi. İnternetten yaptığım araştırma sonucu bu çiçeğin adının kız güzeli değil "Cam Güzeli" olduğunu öğrendim ve şimdi bir ikilemde kaldım. Ama çiçeğin gerçek adının Cam Güzeli olduğunu internetten öğrendikten sonra, benim de burada ismini Cam Güzeli olarak zikretmemin daha doğru olacağına karar verdim. 

Selam ve saygılarımla.