Süper Hızlı Tema

Bu sefer sizlerle süper hızlı Blogger teması olan Fastest temasının özelliklerini paylaşacağım. Blog sayfam için sade, hızlı ve kullanışlı bir tema aramam esnasında bulduğum ve sayfama uyarladığım bu SUPER FASTEMA Premium versiyonu ile karşılaştım. 

Söz konusu temanın gerçekten hızlı olup olmadığına dair kararı siz kıymetli Blogger arkadaşlarımın vermesini istirham ediyorum. Sayfamı ziyaret ettiğiniz de size zahmet olmazsa ve vaktiniz de müsaitse, temayı kendinize göre test edin ve dendiği kadar hızlı ve kullanışlı bir tema mıdır? Kararı siz verin.

Eğer gerçekten söylendiği kadar varsa, kullanmak isteyen arkadaşlarım için tüm gerekli bilgileri aşağıya çıkardım. Faydalı olması dileğimle birlikte istifadenize sunmaktan dolayı çok mutlu olduğumu söylememe gerek yoktur herhalde...

AÇIKLAMA: Söz konusu temanın yorumlarla ilgili sıkıntısını giderdim ve tekrar denemek için sayfama uyarladım. Yeni nesil temaların bir çoğunda sayfalar arası "önceki-sonraki" kayıt geçiş komut linkleri yok. Bu temada da sayfalar arası geçiş komut linkine yer vermemişler...



Blogger Template Style
İsmi                  :   Superfast
Versiyon           :  Premium Version
Yazar               :  TemplatesYard
Yazar Url Adresi: https://www.templatesyard.com

ÖZELLİKLERİ:

Templatesyard tarafından hazırlanan Superfast Blogger Şablonu, mükemmel bir şekilde tasarlanmıştır. Duyarlı, hızlı ve yüksek düzeyde optimize edilerek tasarlanmıştır. Hafif kodlar ve en son teknoloji ile geliştirilmiştir.

En iyi performans birkaç arama motorunda sağlanır. Bu Süper Hızlı Blogspot Şablonunun taşınması kolaydır ve kullanıldığı cihazın ekranının boyutuna göre otomatik uyarlanır. Bu şablonla en iyi kullanıcı deneyimini ve inanılmaz performansı elde edebilirsiniz. 

Sabit kenar çubuğu widgetlarını kullanarak para kazanmaya ve gelir elde etmeye yardımcı olan reklam ağı sağlayıcılarını kolayca görüntüleyebilirsiniz. Tüm widget'larınıza yanıt verecek şekilde JavaScript, CSS ve HTML ile desteklenmiştir.

Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. Hız ve temanın görsel hali ve kullanışlılığı hakkında bir sıkıntı yok ve hoş ancak dikkatimi çeken bir şey oldu; metni tıklayıp açınca diğer sayfalara gitmek için gerekli 'önceki kayıt' ve 'sonraki kayıt' ibarelerini göremedim. Dolayısı ile her yazı için ana sayfaya dönmek gerekti. Acaba benim tarayıcımdan mı kaynaklı diye Google ile denedim, sonuç aynı. Bilginize...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Buraneros.
      Ziyaretiniz ve yorumunuz beni ziyadesiyle memnun etmiştir. Çok teşekkür ederim. Temayı gereğince tetkik etmenize de çok sevindim. Hatta yayın sayfalarının altında olması gereken "önceki" , "sonraki" ve "ana sayfa" komut linklerinin olmadığını bile fark etmişsiniz. Çok teşekkür ederim. Ne yalan söyleyeyim ben temanın kodları üzerinde başka yerlerle uğraşırken sizin yakaladığınız eksikliği bile fark etmemiştim.
      Tekrar teşekkür eder, sağlıklı ve hayırlı günler ve iyi bayramlar dilerim.

      Sil
  2. Hmmm....bunu da ilk kez duydum. Bir şeyi bozarım diye şablonları kurcalamaya korkuyorum ama hızlı da olsa benim bilgisayar çökmek üzere :))))tamamen kullanılamaz hale gelene dek kullanacağım. Elimden geldiğince deneyeceğim şablonu. Çok teşekkürler bu değerli bilgiler için. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Bücürükveben.
      Beni kırmayıp tema ile ilgili yazımı okuyup temanın çalışmasını inceleyip tetkik etmeniz beni ziyadesiyle memnun etmiştir. Çok teşekkür ederim. Şablonun bazı eksiklikleri var. Bence hiç denemeye uğraşmayın. Çünkü emeğiniz boşa gider. Ama tecrübe etmek için temanın kodlarını yükler, tekrar eski tema dönebilirim diyorsanız, o zaman tecrübe edin derim.
      Sağlıcakla kalın. İyi bayramlar dilerim.

      Sil
  3. Recep bey, denedim ve sanırım yazılan doğru. Kaldı ki benim bilgisayarım artık iyice yavaşlamasına rağmen tıkladığım yerleri açma hızı gayet iyiydi. Beğendim. :) Teşekkürler tanıtım için.
    Saygılar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Momentos.
      Ziyaretiniz, şablonu denemeniz ve değerli yorumunuz için çok memnun olduğumu söylemekle birlikte çok teşekkür ederim.
      Her ne kadar şablonun hızlı çalıştığı doğru olsa da Buraneros tarafından bir eksikliği tespit edildi. Paylaşılan yazıların altında olması gereken "önceki-sonraki yazı ve ana menüye dönme" linkleri yok. Bu temalar ücretsiz tema oldukları için mutlaka bir yerlerinde bir eksikliği oluyor. Bir başka iki versiyonunda da yorum çalışmıyordu. Bunun da sayfalar arası geçiş ya da ana menüye dönüş komut linkleri yok. Temanın kodlarına tekrar göz atıp bakacağım olmazsa tekrar eski Blogger temaya döneceğim.
      Sağlıcakla ve esen kalın. İyi bayramlar dilerim.

      Sil
  4. Yeni denemelerle farklı sonuçlara ulaşma çabanız ne güzel. Bilgisayar kullanımında çok yeterli olmayınca sımama-yanılma beni tedirgin ediyor.
    Bu temada çift taraflı kullanım iyi olmuş. Belki yeni şeyleri denemek lâzım.

    Yakın zamanda fiber İnternete bağlanınca blog kullanımında bazı sorunlar yaşadım. Bloğa bağlanırken Google Arama Motorunu değil de Microsoft Edge
    kullanmamı önerdiler. Alışkanlıklarına bağlı bir insan olarak o konuda biraz zorlandım. Google bana daha düzenli geliyor.
    Teşekkürler. Esenlikler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Makbule Abalı.
      Ziyaretinize, paylaşımlarımıza katkı ve değer veren değerli yorumunuza çok teşekkür ederim. Efendim. Bu zamana dek o kadar çok tema denedim ki, içlerinde gerçekten çok güzel olanları da vardı, arızalı olanları da vardı. Önce arızasız olmalı, daha sonra da kullanışlı ve hızlı olması gerekiyor. Maalesef bu temada bir arıza çıktı. Değerli blogger Buraneros sayfalar arası geçiş linklerinin olmadığını tespit etmiş. Ben de temayı tekrar gözden geçireceğim, sorunu çözemezsem bu temayı kullanmaktan vazgeçeceğim.
      Sağlıcakla ve esen kalın. İyi bayramlar dilerim.

      Sil
  5. Merhaba Recep Bey...
    Açıklama yazısıyla bilgilendirdiğiniz için teşekkür ediyorum size. Hiç bulaşmayayım bu temaya o zaman. :)
    Size ve can ailenize mutlu bayramlar diliyorum.
    Sağlıcakla kalın, selam ve saygılarımı gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Nazlı'nın Gezi Dünyası.
      Ziyaretinize ve açıklamalı değerli yorumunuza çok teşekkür ederim.
      Bizler de sizlere mutlu ve iyi bayramlar diliyoruz.
      Sağlıcakla ve esen kalın.

      Sil
  6. şimdiye dek hiç denemedim herhangi bir tema :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar Deeptone.
      Ziyaretiniz ve değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim.
      Tema ile uğraşmak insana çok zaman kaybettiriyor. Benim yaptığım doğru değil. Aslında tüm enerjimi paylaşımlara ve paylaşımları okumaya tahsis etmem gerekirken, can sıkıntısından temalarla uğraşıyorum. Bu uğraşın bir faydası yok, önemli olan güzel ve yararlı paylaşımlar yapmak.
      Sağlıcakla ve esen kalın.

      Sil

YORUMLAR ONAYA TABİDİR