Bu Blog Takip Edilemedi




Merhabalar.

Blog sayfamı ziyaret ederek, izleyiciler eklentisine yeni üye olan takipçi blog arkadaşlarımın sayfalarını zityaret ettikten sonra, ben de onların sayfalarındaki izleyiciler eklentisi üzerinden takip etmek üzere "Takip Et" butonuna bastığım da : "Bu Blog Takip Edilemedi" şeklinde bir uyarı mesajı alıyorum ve sayfayı takibime alamıyorum. Okuyucular listesine girerek bizzat oradan takipçi olmak istedim okuyucu listesinden herhangi bir uyarı almadım, ama yine üye olamadım. Okuma listesinin sol üst tarafında küçük puntolu bir yazı gördüm "En Fazla 200 Blog Takip Edebilirsiniz." ve hemen anladım ki, takibimdeki blog sayısı istihkakımı doldurmuşum. Blog sayfasını güncel tutmayan birkaç blog sayfası takibini kaldırdıktan sonra, okuma listesindeki takipli blog sayfası sayısını 197'ye düşürdüm ve artık herhangi bir blog sayfasını takip etmek üzere üye olabildim. 

Bu durumu bilen, bilmeyen, ya da aynen benim durumda olan blog arkadaşlarıma söylemek isterim ki; eğer, takipçisi olduğunuz blog sayfa sayısı iki yüzü geçtiyse, yeni bir blog sayfasını takibinize alamazsınız. Hal böyle olunca, takipçisi olduğunuz eski blog sayfalarından ihtiyacınız kadar, güncel olmayan blog sayfası üyeliğinizi kaldırmanız gerekiyor. Aksi halde, yeni bir sayfanın takipçisi olamıyorsunuz.

Selam ve saygılarımla.

Yorum Gönder

0 Yorumlar