Silinen Paylaşımlar

Merhabalar.

Blogdaşlarımızın yeni paylaşımlarını, okuma listesinden takip ederim. Okuma listesinde gördüğüm yeni paylaşıma erişmek için, ya blog sahibinin isim linkine,  ya da paylaşıma verilmiş başlık linkine tıklarım. Bazen de bir sürprizle karşılaşır ve söz konusu paylaşılan yazının yerine "Bu Yazı Maalesef Silinmiş" şeklinde bir bilgi mesajı ile karşılaşırım. İşte o an, blog sahibine değil de, Blogger'e kızarım. Kaldırılan ya da silinen paylaşımı, sen ne demeye hala okuma listesinde tutuyorsun ki? Çünkü ben,  okunmadan kaldırılan yazıları hep merak ederim. Ama ne yazıldığından, ne de yayından kaldırıldığından haberim olmamış olsa, sorun yok! Okunup, yorumlar yazıldıktan sonra kaldırılan yazılar da sorun değil.  

İşte bu aralar canım çok sıkılıyor ve ne paylaşacağımı bilmez bir haldeyken, aklıma birden bu konu geldi ve paylaşmak istedim. Belki paylaşmaya hiç değmeyecek bir konu; ama ne yapayım artık eskisi gibi şiir bile yazamıyorum. İlham kaynağım da kurudu iyice... Sürekli hep aynı konularda paylaşım yapmanın okuyucuyu sıkacağını bildiğim için, ben de artık bu konuya bir el atayım dedim. 

Eğer bu yazımı sabır göstererek okuyabilirseniz, sizlerin bu konuda ne düşündüğünü gerçekten bilmek isterim. Blogger'in silinmiş yazılar konusundaki bu uygulaması mantıklı da olabilir. Çünkü biz işin hemen kolayına kaçarak beğenmediğimiz bir uygulamayı eleştiri yağmuruna tutarız. Blogger'in beğenmediğimiz uygulamalarını yersiz yere eleştirerek, Blogger'e haksızlık yapmamak adına; bu konudaki görüşlerinizi bir yorum marifetiyle iletmenizi bekliyorum.

Selam ve saygılarımla.

Yorum Gönder

0 Yorumlar